Komplex In-Store szolgáltatási csomagunkkal kampányaink 90-95%-os hatékonysággal valósulnak meg az áruházakban.

MERCHANDISING SZOLGÁLTATÁSAINK

A merchandising szolgáltatás, másképpen polcszerviz tevékenység alapja az elvárt polckép megvalósítása, megtartása és a termékkihelyezés. Az a cél, hogy a vásárlók számára elérhető és kívánatos legyen az áru ott és akkor, amikor a vásárló meg akarja vásárolni, vagy lehetősége van az adott termék megvásárlására.

Az FMCG termékeket előállító vállalatok szívesen használják ezt a szolgáltatást: a boltokban a szemük és kezük a merchandiser, a polcszervizes. Rajta keresztül információkat szerezhetnek a saját adataikon felül a konkurencia tevékenységéről is.

 

Közvetlen kontrollt is képesek így gyakorolni a birtokolt polcfelületeken vagy egyéb saját eszközökön (display, hűtő).

Cégünk országos supervisor és polcszervizes hálózata lefedi az ország teljes hipermarket és szupermarket hálózatát:

  • Telepített merchandiser szolgáltatás – termékfelügyelet
  • Utazó és dedikált merchandiser szolgáltatás
  • Supervisor tevékenység

 

UTAZÓ MERCHANDISER SZOLGÁLTATÁS

Utazó merchandiser kollégáink tapasztalt, válogatott munkatársaink, akik autóval is rendelkeznek, így alkalmasak arra, hogy egy vagy több megbízó termékeit menedzseljék, rugalmas vagy előre meghatározott túraterv alapján.

Így ügyfeleink viszonylag alacsony költségvetésből meg tudják oldani, hogy „szemük és kezük” legyünk az ország valamennyi szupermarketében, független üzletében, a drogériákban és a benzinkutakon egyaránt.

Továbbá eljutunk a telekommunikációs cégek és a Posta üzletláncaiba is, ahol dekorációs feladatokat látunk el üzleti partnereink megbízásából. Dedikált polcszervizes kollégáink az utazó csapatunkhoz tartoznak annyi különbséggel, hogy ők egyetlen cég termékeivel foglalkoznak több üzletben, több hálózatban.

 

SUPERVISOR TEVÉKENYSÉG

A több száz polcszervizes kolléga munkáját 9 területi vezetőnk koordinálja és ellenőrzi. Továbbá az összes HR feladatot ők látják el a hozzájuk területileg tartozó emberekkel kapcsolatban. Ezen felül rendszeresen végiglátogatják az üzleteket (havonta minimum kétszer), amikor speciális riportokat is tudnak készíteni megbízóink számára.

Nagyon fontos feladatuk az üzletvezetőkkel, áruház igazgatókkal és ügyfeleink területi képviselőivel való kapcsolattartás is. Sok esetben a központi elképzelés megvalósítása során kialakult áruházi szintű problémákat ők tudják a leghatékonyabban megoldani.

 

P.O.S. KIHELYEZÉS HIPER- ÉS SZUPERMARKETEKBEN

Cégünk 2010-től az ország valamennyi hiper- és szupermarketében végez P.O.S. anyag kihelyezést és logisztikai szolgáltatást, valamint komplex instore kommunikációs kampányok lebonyolítását is vállaljuk ügyfeleink számára (gyártás, logisztika, kihelyezés, termékfeltöltés, riport).

A „One Gate” rendszernek köszönhetően a teljes folyamat egy kézbe kerül, így sokkal hatékonyabb a megvalósulás.

Az egyidejű kihelyezés minden áruházban és a pontos dokumentálás (fényképes dokumentáció, szállítólevél, átvételi stb.) országos hálózatunk segítségével költséghatékonyan oldható meg.

Természetesen itt is komoly versenyelőnyt jelent megbízóinknak az azonnali, online visszajelzés a kihelyezésekről, az esetlegesen felmerülő problémákról. A gyors információáramlás tehermentesítheti megbízóink képviselői csapatát is.

 

 

Áruházra szállítás, telepített polcszervizes

Ez a legköltséghatékonyabb megoldás a hipermarketekben, hiszen itt áruházmérettől függően több kollégánk is dolgozik nap mint nap; a várható áruházi beérkezésekről értesíteni tudjuk őket, így egy pillanatra sem kerül ki a látóterünkből a kihelyezendő POS anyag.

Professzionális, utazó polcszervizes csapat alkalmazása

Komplexebb feladatok elvégzésére alkalmas, kisebb létszámú csapatunk segítségével szupermarketek látogatása és a szállítás is megvalósítható.

 

 

P.O.S. LOGISZTIKA ÉS KIHELYEZÉS TERÉN SZERZETT TAPASZTALATAINK

  • Tesco központi kiszállítás és kihelyezés esetén az áruházak 30-40 %-ban.
  • Tesco központi kiszállítás és P.O.P. merch támogatás esetén az áruházak 50-70 %-ban.
  • P.O.P. kiszállítással és merch támogatással az áruházak 90-95 %-ban valósulnak meg a kampányok.

Mivel ügyfeleink a megvalósult kihelyezésekért fizetnek a láncoknak, így a riportokból nyert információk segítik a pontos elszámolást.

Az adott másodlagos kihelyezés folyamatos gondozása, utántöltése pedig lehetővé teszi a tervezett plusz értékesítés realizálását.

 

TELJES KÖRŰ LOGISZTIKAI SZOLGÁLTATÁSAINK

Raktárbázisunk az M3 Logisztikai Központban, Budapest XV. kerületében található. Jelenleg több mint 65.000 m2 raktárterülettel rendelkezik, így a tárolóhelyre vonatkozó növekvő igényeket fennakadás nélkül tudjuk kielégíteni.

A telepen 24 órás portaszolgálat és kamerarendszer gondoskodik a termékek biztonságáról.

Megoldásaink magukba foglalják a teljes körű árukezelést és raktári szolgáltatást:

  • Szakszerű és biztonságos árukezelés
  • Gépi és kézi anyagmozgatás
  • Pontos és naprakész adminisztráció web alapú ügyviteli rendszeren keresztül
  • Automatikus készlet-, fogyás és mozgásriportok

 

DISPLAY SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

  • Papír displayek utángyártása digitális kreatív vagy prototípus alapján helyben, külön szállítási költségek nélkül
  • Többszöri felhasználásra tervezett tárgyi eszközök „Full Service” kezelése a begyűjtéstől a kiszállításig, mely magában foglalja a kihelyezések közötti időszakok során a használt displayek karbantartását, sérült alkatrészek pótlását is.

 

SZÁLLÍTMÁNYOZÁS

Különböző termékkategóriák kiszállításában nagy szakmai tapasztalatunk van, széles kőrű járműflotta áll rendelkezésünkre a motoros futároktól a nyerges vontatókig.

Ügyfeleink szállítási igényeinek előzetes felmérése alapján a legmegfelelőbb jármű kiválasztásával a feladathoz jól illeszkedő, költséghatékony ajánlatot készítünk.

Országos aktivitásokhoz szükséges regionális kiszállításokat 2-3 munkanapon belül, előzetes ütemterv alapján teljesítünk, de igény szerint megoldjuk az ad hoc jellegű, illetve különleges szállításokat is (ADR, hűtött, költöztetés stb.).

 

MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS

Különös figyelmet fordítunk a biztonságos és magas színvonalú logisztikai szolgáltatásaink feltételeinek biztosítására. Belső szabályzataink garantálják, hogy a nálunk raktározott, majd kiszállításra kerülő anyagok mindig pontosan, hiánytalanul, biztonságosan és valóban költséghatékony módon jussanak el a kívánt felhasználási területekre.